logo campain

موشن دیزاینر و تدوینگر

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۳۲ دقیقه
حجم ۱۸۸.۶۴ مگابایت

فصل ۱ آموزش انیمیت ساعت با اکسپرشن در افتر افکت (اکسپرشن Time)

۱

انیمیت ساعت - بخش اول

مشاهده رایگان

اکسپرشن time یکی از اکسپرشن‌های پرکاربرد در افترافکت است که به شما امکان می دهد تا زمان فعلی کامپوزیشن را به دست آورید و از آن برای ایجاد انیمیشن های مختلف استفاده کنید. این اکسپرشن به خصوص برای انیمیت کردن پارامترهایی که نیاز به تغییرات پیوسته و مداوم دارند، بسیار مفید است.

۲

انیمیت ساعت - بخش دوم

توضیحات "آموزش انیمیت ساعت با اکسپرشن در افتر افکت (اکسپرشن Time)" :

در این آموزش رایگان، اکسپرشن time و کاربردهای آن در افتر افکت را بررسی کرده و برای تمرین یک ساعت را با این اکسپرشن انیمیت می کنیم.

در این آموزش کوتاه و رایگان، شما با یکی از قدرتمندترین ابزارهای افتر افکت، یعنی اکسپرشن ها آشنا خواهید شد. به طور ویژه، اکسپرشن time را بررسی می کنیم که یکی از کاربردی ترین ابزارها برای ایجاد انیمیشن های روان و خودکار است. در این آموزش، نحوه استفاده از این اکسپرشن را برای انیمیت کردن یک ساعت یاد خواهید گرفت. با بهره گیری از این تکنیک، می توانید به سادگی حرکت عقربه های ساعت را با کمترین تلاش انیمیت کنید. این دوره برای افرادی مناسب است که قصد دارند با استفاده از اکسپرشن ها انیمیشن های حرفه ای و دینامیک تری ایجاد کنند.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی مقدماتی با نرم افزار افتر افکت

اهداف آموزش انیمیت ساعت با اکسپرشن در افتر افکت (اکسپرشن Time) چیست؟

با استفاده از اکسپرشن Time می توانید با سرعت و کیفیت بالاتری انیمیشن های خود را بهبود داده و به صورت حرفه ای‌ انیمیشن سازی کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقه مندان به موشن گرافیک و موشن دیزاینرها

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

Adobe After Effects

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش انیمیت ساعت با اکسپرشن در افتر افکت (اکسپرشن Time) را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر