logo campain

مشاور امور مهاجرتی

۵۸۰۰۰۰۰ تومـــان
۲۹۰۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۵۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۵۶ دقیقه
حجم ۲۰۸.۷۴ مگابایت

فصل ۱ صفر تا صد مهاجرت | نقشه راه اپلای + پشتیبانی ویژه

۱

توصیه هایی درباره مهاجرت

مشاهده رایگان

آیا برای مهاجرت آماده هستی؟

۲

فرصت های مهاجرتی مناسب برای شما

بررسی و اعلام فرصت های مهاجرتی مناسب ویژه گروه های سنی: 5 تا 17 سال 18 تا 22 سال 23 تا 26 سال 27 تا 40 سال و بالاتر

۳

شرایط، مزایا و معایب روش های مهاجرتی

شرایط، مزایا، معایب و روش اقدام برای روش های مهاجرتی اعلام شده در فصل دوم: 3-1 مدارس کانادا و انگلستان - سیستم آموزشی مدارس - زمان شروع سال تحصیلی - شرایط تحصیل در مدارس - مدارس روزانه یا شبانه؟ کدام برای فرزند شما بهتر است؟ - شهریه مدارس رزوانه و شبانه - محل اقامت دانش آموزان در طی تحصیل - ویزای همراه دانش آموزی - لیستی از بهترین مدارس خصوصی کانادا - لیستی از بهترین مدارس شبانه روزی کانادا 3-2 کالج زبان - کشورهای ارائه دهنده - کشورهای محبوب و با شانس بالای قبولی - مزایا و معایب شرکت در کالج زبان - مزیت شرکت در کالج زبان برای مهاجرت کاری 3-3 آوسبیلدونگ آلمان - آوسبیلدونگ چیست - انواع آوسبیلدونگ - طول دوره آوسبیلدونگ - شرایط اولیه برای شرکت در دوره های آوسبیلدونگ - شرایط تحصیل رایگان همراه با دریافت حقوق - رشته های آوسبیلدونگ موجود - پیدا کردن آوسبیلدونگ - اخذ مدرک و شرایط کاری بعد از اخذ مدرک آوسبیلدونگ - تمکن مالی صفر در آوسبیلدونگ - انرکنونگ مدارک 3-4 کواپ کانادا - شرایط شرکت در دوره های کواپ کانادا - مزایا و معایب شرکت در دوره های کواپ کانادا - امکان دریافت حقوق در زمان تحصیل - بازار کار بعد از فارغ التحصیلی از دوره های کواپ - درخواست ویزای کواپ - روش های پیدا کردن پوزیشن های کواپ 3-5 دکترای مستقیم از کارشناسی - تعریف دوره - کشورهای ارائه دهنده - مزایا و معایب - طول دوره - نحوه آمادگی برای قبولی در دوره های دکترای مستقیم 3-6 کارشناسی ارشد یک ساله - این دوره ها برای چه کسانی مناسب هستند؟ - معرفی کشور محبوب و با شانس بالای قبولی و ویزا 3-7 پست داک - پست داک، مقطع تحصیلی است یا پوزیشن کاری؟ - برتری ویزای همراه در پست داک - روش پیدا کردن پوزیشن های پست داک - گپ تحصیلی متعارف برای پست داک - معرفی سایت های پست داک 3-8 مهاجرت کاری - قانون بین المللی در زمینه جذب نیروی کار خارجی - حقایق مهمی درباره مهاجرت کاری و رزومه های قابل قبول - نحوه بررسی مشاغل پرتقاضای کشورهای مختلف - مهاجرت کاری بدون مدرک زبان (از واقعیت تا رویا) - حقایق پشت پرده کاریابی خارجی

۴

مراحل اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی، آوسبیلدونگ و حتی پوزیشن کاری

مراحل، مدارک و روش اقدام برای اخذ انواع پذیرش تحصیلی از مدارس و موسسات آموزش عالی گرفته تا آوسبیلدونگ و پست داک 4-1 پیدا کردن رشته و کشور مناسب - نکات مهم درباره انتخاب رشته - نکات مهم درباره انتخاب دانشگاه و کشور - استفاده از هوش مصنوعی برای پیدا کردن رشته و کشور مناسب 4-2 بررسی ددلاین کشورهای مختلف 4-3 پیدا کردن دانشگاه و استاد (آموزش تصویری) - روش های پیدا کردن دانشگاه ها با سرچ گوگل و هوش مصنوعی - فاینال کردن لیست دانشگاه ها بر اساس رنکینگ - روش های پیدا کردن استاد - شناسایی اساتید فانددار - کسب اطلاعات کامل درباره استاد - پیدا کردن دانشجویان و همکاران تحقیقاتی استاد و مزیت آن - پیدا کردن راه ارتباطی با دانشجویان و همکاران تحقیقاتی استاد 4-4 مکاتبه با اساتید خارجی - صفر تا صد مکاتبه با اساتید خارجی 4-5 آماده سازی مدارک برای شروع پروسه اپلای - اعلام لیست مدارک لازم برای اپلای - اصول و راهنمای خط به خط نگارش توصیه نامه (Recommendation Letter) - اصول و راهنمای خط به خط نگارش CV - اصول و راهنمای خط به خط نگارش SOP 4-6 پر کردن فرم های دانشگاه - سایت های واسطه برای اپلای - اپلیکیشن فی - مکاتبه برای حذف اپلیکیشن فی دانشگاه (waive) - پرداخت اپلیکیشن فی

توضیحات "صفر تا صد مهاجرت | نقشه راه اپلای + پشتیبانی ویژه" :

دوره صفر تا صد مهاجرت، یک نقشه راه جامع برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند و به دنبال تحصیل، کار و دیگر اهداف مهاجرتی هستند.

دوره های آموزشی مهاجرت برای افرادی که قصد تغییر زندگی خود از طریق مهاجرت را دارند، بسیار مفید است. این دوره شما را با فرآیندهای مهاجرت و نقشه راه اپلای آشنا کرده و کمک می کند تا بهترین مسیر را انتخاب کنید. اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به شکلی اصولی و موفقیت آمیز هستید؟ دوره "صفر تا صد مهاجرت" دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید! این دوره با تکیه بر بیش از ۱۰ سال تجربه مدرس در حوزه امور مهاجرتی و همکاری با موسسات مهاجرتی داخلی و خارجی تهیه شده است. این دوره کمک می کند تا مسیر مهاجرت خود را به درستی و بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف به موسسات مهاجرتی طی کنید.

در این دوره، با ارائه نقشه راه مهاجرت، فرصت های مختلف مهاجرتی برای گروه های سنی 5 تا 40 سال و بالاتر را بررسی می کنیم. اگر می خواهید کسب‌ کاری در زمینه مهاجرت راه بیندازید یا در موسسات مهاجرتی کار کنید، دوره "صفر تا صد مهاجرت" برای شما مناسب است.

امتیازات دوره “صفر تا صد مهاجرت” نسبت به سایر دوره های مهاجرتی مشابه:

- پشتیبانی 6 ماهه: با عضویت در این دوره، از پشتیبانی ویژه 6 ماهه و پرسش و پاسخ مهاجرتی بهره مند خواهید شد.

- عضویت در کانال خصوصی تلگرام: با عضویت در کانال خصوصی، به اطلاعات و منابع ارزشمند مانند نمونه انگیزه نامه‌های دانشگاه های معتبر، متن مکاتبه با اساتید خارجی، رزومه های مختلف و بسیاری مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت. همچین اطلاعات شخصی سازی شده بر اساس نیاز کاربران برای مثال پوزیشن های تحصیلی، بورسیه های تحصیلی، آوسبیلدونگ، پوزیشن های شغلی همراه با راه ارتباطی با کارفرمای خارجی و غیره را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

- استفاده از هوش مصنوعی: در این دوره با نحوه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند مهاجرت آشنا می شوید. یاد میگیرید چگونه از این تکنولوژی در بهبود شانس خود برای پذیرش و قبولی استفاده کنید.

- تقویت رزومه تحصیلی و شغلی: روش های تقویت رزومه خود را برای افزایش شانس پذیرش در موقعیت های تحصیلی و شغلی یاد خواهید گرفت.

* هدیه ویژه:

استخدام کاربران علاقمند در موسسات مهاجرتی: کاربرانی که بعد از استفاده از دوره، علاقمند به کار در حوزه مهاجرت می باشند، پس از ارزیابی توسط مدرس، شانس کار کردن در موسسات مهاجرتی داخلی و حتی خارجی را خواهند داشت.

با شرکت در دوره صفر تا صد مهاجرت  ، دیگر نیازی به نگرانی از مسیر پیچیده مهاجرت نخواهید داشت. از امروز، مسیر مهاجرت خود را با اعتماد و اطلاعات کامل آغاز کنید!

اهداف صفر تا صد مهاجرت | نقشه راه اپلای + پشتیبانی ویژه چیست؟

در پایان به صورت کامل با انواع روش های مهاجرتی به کشورهای خارجی، فرصت های مهاجرتی، شرایط، مزایا و معایب و مراحل اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی، آوسبیلدونگ و حتی پوزیشن کاری آشنا می شوید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- علاقه مندان به مهاجرت در گروه های سنی 5 تا 50 سال و بالاتر
- جویندگان کار در موسسات مهاجرتی
- موسسات مهاجرتی علاقمند به آموزش و ارتقا عملکرد پرسنل

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

حتما پس از خرید دوره، نام و نام خانوادگی خود را از طریق تلگرام ارسال کنید تا از خدمات پشتیبانی بهره مند شوید.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۳ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "صفر تا صد مهاجرت | نقشه راه اپلای + پشتیبانی ویژه" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر