logo campain

آموزش رایگان ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۵ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۱۴۷ دقیقه
حجم ۳۸۱.۶۵ مگابایت

فصل ۱ آموزش رایگان ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت

۱

مقدماتی

مشاهده رایگان
۲

قسمت اول

۳

قسمت دوم

۴

قسمت سوم

۵

قسمت چهارم

۶

قسمت پنجم

توضیحات "آموزش رایگان ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت" :

در این دوره رایگان قصد داریم به آموزش ادیت با افتر افکت بپردازیم و نحوه ادیت ویدیو برای یوتیوب و ریلزهای اینستاگرام را آموزش دهیم.

به دنیای شگفت انگیز افتر افکت خوش آمدید! در این دوره با استفاده از امکانات بی نظیر افتر افکت، یاد میگیرید چگونه ریلزهای اینستاگرام و ویدیوهای یوتیوب را ادیت کنید. هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک ویرایش ویدیو با افتر افکت نیاز دارید، به شما خواهیم آموخت. با تمرکز بر تکنیک های کلیدی و کارآمد، به سرعت به مهارت های لازم دست خواهید یافت. 

با توجه به رقابت بالا در بازار تولید محتوا، ما تصمیم گرفتیم دوره ای آموزشی ویژه برای علاقمندان به افتر افکت تهیه کنیم. این دوره کمک می کند تا بدون نیاز به یادگیری کامل افتر افکت، برای ساخت ریلز اینستاگرام و ویدیوهای یوتیوبی مهارت های لازم را کسب کنید. هدف ما این است که با ارائه آموزش کاربردی و تمرکز بر نیازهای روز، به شما در کسب درآمد از مهارت های ویدیوگرافی کمک کنیم.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی با افتر افکت در سطح مبتدی

اهداف آموزش رایگان ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت چیست؟

بعد از مشاهده آموزش، یاد میگیرید ویدیوهای اینستاگرام و یوتیوب را با استفاده از افتر افکت ادیت کنید. اگر تمایل دارید که به صورت حرفه ای تر آموزش ببنید، می توانید در دوره تخصصی ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت | دوره افترگرام شرکت کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقه مندان به ادیت حرفه ای

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

Adobe After Effects

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان ادیت ویدیو اینستاگرام با افتر افکت را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر