logo campain

آموزش ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی

مربی کسب و کارهای آموزشی | مشاوران، مربیان، مدرسان

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۲ دقیقه
حجم ۹۳.۶۸ مگابایت

فصل ۱ آموزش ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی

۱

متد vidcourse - بخش اول

مشاهده رایگان
۲

متد vidcourse - بخش دوم

توضیحات "آموزش ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی" :

در دوره رایگان ساخت دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از هوش مصنوعی در کمتر از 10 دقیقه محتوای یک دوره آموزشی با کیفیت جهانی را آماده کنید.

اگر می خواهید محتوای دوره های آموزشی خود را در کمتر از 10 دقیقه تولید کنید، با ما در این دوره همراه شوید. در این دوره، با استفاده از یک روش جدید می توانید در کمتر از 10 دقیقه به یک متخصص در زمینه مورد علاقه تان تبدیل شوید! بله، کمتر از 10 دقیقه! من محمد ترک، مدرس این دوره، قصد دارم شما را با متد VidCourse، جادوی هوش مصنوعی در ساخت دوره آموزشی آشنا کنم. این روش، یکی از متدهای ابتکاری من برای ایجاد دوره های آموزشی با استفاده از هوش مصنوعی است. می توانم با اطمینان بگویم که این سریع ترین روش برای آماده سازی محتوای دوره های آموزشی در دنیاست. این روش در واقع زیرمجموعه متد پرفکت کورس است که در این دوره، در مورد این متد صحبت خواهیم کرد.

چرا این دوره را برای شما آماده کرده ام؟

با توجه به تجربه ام در آموزش و همکاری با بیش از 5000 مدرس، می دانم که تولید محتوای دوره آموزشی می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از مدرسان ساعت ها و روزها وقت صرف می کنند و هنوز نتایج مطلوب را به دست نمی آورند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این دوره کاملا کاربردی را طراحی کنم تا به شما کمک کند از نتایج حیرت انگیز آن بهره مند شوید.

ممکن است تصور کنید که آماده سازی محتوای یک دوره آموزشی در کمتر از 10 دقیقه یک ادعای اغراق آمیز باشد. اما با قدرت هوش مصنوعی، این ادعا به واقعیت تبدیل می شود. پس از مشاهده این دوره، خواهید آموخت که چگونه به سادگی وارد صنعت آموزش شوید و چندین منبع درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید. یک دوره آموزشی می تواند منبع درآمد پایدار باشد که سال ها برای شما درآمدزایی کند. حالا تصور کنید که چندین دوره آموزشی داشته باشید! این یک فرصت نادر است که به شما این امکان را می دهد که امروز محتوای حداقل 4 دوره آموزشی را به طور کامل آماده کنید. 

بهای اصلی این دوره 1 میلیون تومان است، اما برای مدت محدود می توانید به طور رایگان به این دوره دسترسی پیدا کنید. پس بدون هیچ تاخیری، همین حالا ثبت نام کنید و از این متد کمیاب بهره مند شوید. آینده درخشان شما در آموزش با VidCourse آغاز می شود.

اهداف آموزش ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی چیست؟

در پایان با استفاده از متد VidCourse و هوش مصنوعی، می توانید محتوای دوره های آموزشی خود را در کمتر از 10 دقیقه تولید کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مدرسان، اساتید و افرادی که در حوزه آموزش و تدریس فعالیت می کنند، مفید است.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت دوره آموزشی با هوش مصنوعی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر