logo campain

مدرس زبان

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۳۲ دقیقه
حجم ۲۵۶.۱۸ مگابایت

فصل ۱ آموزش رایگان اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

۴

بخش چهارم

توضیحات "آموزش رایگان اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی" :

در دوره آموزش رایگان اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی، 21 اصطلاح کلیدی و کاربردی زبان انگلیسی را با مثال های واقعی بررسی خواهیم کرد.

اصطلاحات زبان انگلیسی (Idioms) عباراتی هستند که معانی آن ها با معانی تحت الفظی کلمات تشکیل دهنده شان متفاوت است. به عبارتی دیگر، نمی توان آن ها را کلمه به کلمه ترجمه کرد و باید با معنای فرهنگی و اجتماعی آن ها آشنا شد. اصطلاحات زبان انگلیسی نقش کلیدی در تسلط بر این زبان ایفا می کنند. استفاده از این اصطلاحات می تواند به طرز چشمگیری توانایی شما در درک و استفاده از زبان را بهبود بخشد. در آزمون های زبان مانند IELTS و TOEFL، استفاده صحیح و به جا از اصطلاحات می تواند نمره شما را به طور چشمگیری افزایش دهد.

در این دوره، با 21 اصطلاح کلیدی و کاربردی آشنا می شوید که نه تنها در آزمون ها بلکه در مکالمات روزمره نیز مفید هستند. هر اصطلاح را به همراه مثال های واقعی به شما توضیح می دهیم تا بتوانید بهتر آن ها را درک و در مواقع مناسب استفاده کنید. با مشاهده این دوره یادمیگیرید که چطور و کجا از این اصطلاحات در زندگی روزمره استفاده کنید. 

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

سطح متوسط به بالا در زبان انگلیسی

اهداف آموزش رایگان اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی چیست؟

در پایان این دوره با 21 اصطلاح پرکاربرد آشنا می شوید. استفاده از این اصطلاحات می تواند به بهبود دایره لغات، درک مطلب و مهارت های شنیداری و گفتاری شما کمک کند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
مسلم برازنده
امتیاز من به این دوره


بیشتر