logo campain

مربی کسب و کارهای آموزشی | مشاوران، مربیان، مدرسان

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۲ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۲۴ دقیقه
حجم ۶۳.۵۴ مگابایت

فصل ۱ فاز اول: چشم انداز - تصمیم گیری - اجرا کردن

۱

مروری بر 6 مرحله تحول

مشاهده رایگان
۲

3 مرحله اول: چشم انداز - تصمیم گیری - اجرا کردن

فصل ۲ فاز دوم: عزم راسخ - تثبیت موقعیت - توسعه

۱

مرحله چهارم: عزم راسخ

۲

مرحله پنجم: تثبیت موقعیت

۳

مرحله ششم: توسعه

توضیحات "دوره 6 مرحله تحول در کسب و کار و زندگی" :

در این دوره آموزشی به 6 مرحله ای که هر مدرس، کوچ یا مشاور باید طی کند تا به درآمد و نتایج دلخواه خود برسد و کسب و کار و زندگی خود را متحول کند، می پردازیم.

چگونه می توانیم در 6 مرحله به هر تحولی که در زندگی خود می خواهیم، دست پیدا کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده، هدفی را مشخص کرده و تصمیم قطعی برای رسیدن به آن گرفته اید، اولین قدم را نیز برداشته اید. اما با مواجهه با نخستین شکست و احساس ناامیدی، این هدف را کنار گذاشته و به تدریج آن را فراموش کرده اید.

خبر خوب این است که شما تا الان خوب پیش رفتید و نیمی از مسیر را تونستید با موفقیت طی کنید(3 مرحله اول). فقط 3 مرحله دیگر مانده تا به هدفتان برسید. در این دوره، می خواهیم ۶ مرحله ای را بررسی کنیم که به شما در بهبود زندگی و کسب و کارتان کمک می کند. بعد از این دوره، دقیقا می دانید که چگونه به اهداف زندگی خود برسید و چگونه برای طی کردن این 6 مرحله برنامه ریزی کنید. اهمیتی ندارد که این تحول مربوط به درآمد، جذب تعداد بیشتری از مخاطبان، افزایش فروش کسب و کار،روابط، ورزش یا حتی تغییرات روحی باشد. اگر این شش مرحله به درستی طی شوند، قطعا شما قادر خواهید بود به طور مداوم به یک نسخه بهتر از خودتان تبدیل شوید.

برای طراحی این 6 مرحله، از منابع مختلفی کمک گرفتیم تا بهترین مسیر برای این منظور را طراحی کنیم. یکی از مهم ترین منابع آن، دوره‌ ی آموزشی فرانک کرن در زمینه فروش کالاهای گرا قیمت بوده است.

این دوره کوتاه، در واقع یک بخش از دوره High Ticket System است که برای مدرسان، مشاوران و کوچ ها طراحی شده است. تا با استفاده از برنامه های کوچینگ، به مخاطبان خود خدمات بیشتری ارائه دهند و به دنبال کسب درآمد مورد نظر خود باشند. امیدواریم از این دوره کوتاه لذت ببرید!

اهداف دوره 6 مرحله تحول در کسب و کار و زندگی چیست؟

در پایان یادمیگرید که چطور مسیر تحول را برای خودتان به گام های ساده تبدیل کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مدرسان، مشاوران، کوچ ها و عموم افراد

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های دوره 6 مرحله تحول در کسب و کار و زندگی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
مسلم برازنده
امتیاز من به این دوره


بیشتر