سطح | متوسط |
مدت زمان | ۴۶۷ دقیقه |
حجم | ۱۶۹۱.۰۷ مگابایت |
در این درس به معرفی دوره و آنچه در دوره آموزش داده خواهد شد می پردازیم.
در این درس نحوه نصب نرم افزار موهو را آموزش می دهیم.
در این درس محیط نرم افزار را معرفی و شما را با منوه ها، پنل ها و پنجره ها آشنا می سازیم.
در این درس در ادامه معرفی محیط نرم افزار به Workspace و پلت های نرم افزار می پردازیم.
در این درس در ادامه معرفی محیط نرم افزار پنجره ها و پنل ها و همچنین با ابزار پنل Tools آشنا می شویم.
در این درس در ادامه معرفی محیط نرم افزار پنجره ها و پنل ها و همچنین با ابزار پنل Tools آشنا می شویم.
در این درس با ابزارهای طراحی آشنا می شویم و با ابزارهای پنل Draw شروع به کار می کنیم.
در این درس با ابزارهای طراحی آشنا می شویم و با ابزارهای پنل Draw شروع به کار می کنیم.
در این درس با ابزارهای طراحی آشنا می شویم و با ابزارهای پنل Draw شروع به کار می کنیم.
در این درس با ابزارهای طراحی آشنا می شویم و ادامه با ابزارهای رنگ آمیزی اشکال شروع به طراحی می کنیم.
در این درس با ابزارهای طراحی آشنا می شویم و ادامه با ابزارهای رنگ آمیزی اشکال شروع به طراحی می کنیم.
در این درس با ابزارهای پنل Draw کار می کنیم تا بصورت کامل با نحوه کار آن ها آشنا شویم.
در این قسمت نیز مانند درس قبل با ابزارهای پنل Draw کار می کنیم تا بصورت کامل با نحوه کار آن ها آشنا شویم.
در این درس با ابزارهای پرسپکتیو و ابزارهای براش آشنا می شویم و نحوه کار با آن ها را می گوییم.
در این درس بر اساس آموزش های قبلی شروع به طراحی یک کاراکتر خروس می کنیم.
ادامه طراحی کاراکتر خروس
ادامه طراحی یک کاراکتر خروس در این درس با ابزارهای پرسپکتیو و ابزارهای براش کار می کنیم.
در پایان این درس طراحی کاراکتر خروس تمام می شود و کاملا با طراحی براساس وارد کردن آشنا می شوید.
در این درس به معرفی ابزار پارتیکل می پردازیم و بطور کامل نحوه کار با را می گوییم.
در این درس به معرفی و کار با ابزارهای Workspace، دوربین و نماهای مختلف در نرم افزار موهو می پردازیم.
در این درس با ابزار Bone آشنا و با ان کار می کنیم.
در این درس با لایه صدا و متن آشنا می شویم و نحوه وارد کردن صدا به نرم افزار و همچنین ایجاد و ویرایش متن را می آموزیم.
در این درس به معرفی کامل پنجره تایم لاین می پردازیم.
در این درس با ابزارهای افکت آشنا می شویم که می توان به طراحی های انجام شده افکت داد.
ادامه مبحث ابزارهای افکت
ادامه مبحث ابزارهای افکت
به معرفی ابزارهای مربوط به رنگ آمیزی و انواع آن می پردازیم و شروع به طراحی یه فضای بیرونی می کنیم.
در این درس یک تصویر وارد برنامه می کنیم و شروع به طراحی از فضای بیرونی بر اساس تصویر می کنیم.
در این درس یک تصویر وارد برنامه می کنیم و شروع به طراحی از فضای بیرونی بر اساس تصویر می کنیم.
در این درس براساس آموخته های خود تا به اینجا شروع به طراحی یک شخصیت فانتزی از روی یک تصویر می کنیم.
در این درس از روی تصویربر اساس آموخته های خود به طراحی یک شخصیت فانتزی می پردازیم.
ادامه طراحی شخصیت فانتزی براساس یک تصویر
ادامه طراحی شخصیت فانتزی براساس یک تصویر
ادامه طراحی شخصیت فانتزی براساس یک تصویر
در این درس به معرفی و کار با لایه سوئیچ می پردازیم.
در این درس حالات چهره یک کارکتر را در لایه سویچ قرار می دهیم و با آن ها کار می کنیم.
در این درس با ابزارهای استخوان گذاری Bone آشنا می شویم و شروع به کار بر روی یم کاراکتر با این ابزار می کنیم.
در این درس با ابزارهای استخوان گذاری Bone آشنا می شویم و شروع به کار بر روی یم کاراکتر با این ابزار می کنیم.
در این درس با ابزارهای استخوان گذاری Bone آشنا می شویم و شروع به کار بر روی یم کاراکتر با این ابزار می کنیم.
در این درس یک کاراکتری که در انیمه استدیو طراحی شده را وارد می کنیم و شروع به استخوان گذاری و اسکین کردن می کنیم.
ادامه استخوان گذاری و اسکین کردن
استخوان گذاری و اسکین کردن
استخوان گذاری و اسکین کردن
استخوان گذاری و اسکین کردن
استخوان گذاری و اسکین کردن
در این درس با ابزارهای انیمیشن آشنا می شویم و سپس با آن ها کار می کنیم.
در ادامه درس قبل در این درس با ابزارهای متحرک سازی آشنا می شویم
ادامه آشنایی با ابزار متحرک سازی
در این درس به نحوه گرفتن خروجی در نرم افزار انیمه استدیو را می گوییم.
در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو قصد داریم در بیش از 7 ساعت از سطح مقدماتی تا پیشرفته به آموزش ابزارها و طراحی در نرم افزار موهو بپردازیم.
حتما شما هم این روزه ها اسم انیمیشن را زیاده شنیده و به آن علاقه مند شده اید یا حتی ممکن است دوست داشته باشید که بتوانید یک انیمیشن بسازید. پس با ما در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو همراه باشید. موهو (انیمه استودیو) یک نرم افزار قدرتمند تخصصی برای ساخت انیمیشن دو بعدی با کیفیت است که بر اساس وکتور کار می کند. با نرم افزار موهو بدون نیاز به هرگونه نرم افزار و پلاگین دیگری می توانید صفر تا صد پروژه های خود را در انیمیشن دو بعدی به انجام برسانید. هر چیزی که برای ساخت انیمیشنی حرفه ای به آن احتیاج داشته باشید موهو فراهم می کند.
آنچه در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو بیان می شود:
• معرفی محیط و نصب نرم افزار موهو
• آشنایی با پنل Draw و کار با آن
• ابزارهای پرسپکتیو و براش ها
• طراحی کاراکتر بر اساس تصویر
• ابزار پارتیکل
• کار با ابزارهای مختلف
• ابزار های پنل Bone
• لایه صدا و متن
• کار با تایم لاین
• ابزارهای افکت
• کار با ابزارهای رنگ
• طراحی فضای بیرونی بر اساس تصویر
• طراحی شخصیت فانتزی براساس تصویر
• کار با لایه سویچ
• بن گذاری و استخوان گذاری کاراکتر
• کار با ابزار انیمیشن
• انیمت و به حرکت درآوردن کاراکتر
• خروجی گرفتن از پروژه
در این دوره قصد داریم بصورت جامع شما را با ابزارهای نرم افزار Anime Studio آشنا سازیم و به بن گذاری و استخوان گذری کاراکتر در آن بپردازیم. در این دوره هر آنچه که در این نرم افزار برای ساخت انیمیشن نیاز دارید را می آموزید. این دوره بصورت تعاملی تهیه شده است و شما با در اختیار داشتن فایل های تمرینی می توانید همزمان با استاد پیش روید و پا به پای ایشان با ابزارها و نحوه کار با آن ها آشنا شوید.
در این دوره با ساده ترین روش ممکن با نرم افزار موهو آشنا می شویم و به تمام ریز و کاری های نرم افزار موهو مسلط خواهیم شد.
موشن گرافر ها و طراحان انیمیشن
نرم افزار Anime Studio
قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۴ قسمت آموزشی از ۴۹ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)
با اطمینان دوره آموزشی "آموزش جامع نرم افزار موهو" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.
امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.
امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.
برای خرید این دوره آموزشی و دسترسی دائمی به آن در لیموناد عضو شوید.