رسا رضایی راد هستم تقریبا از سال ۹۶ بصورت جدی وارد کار انیمیشن شدم... و در مدلسازی..تکسچرینگ..و رندر تخصص دارم Autodesk maya...Zbrush...Sbstance
سطح | متوسط |
مدت زمان | ۵۰۵ دقیقه |
حجم | ۲۱۸۳.۳۴ مگابایت |
در دوره آموزش مدل سازی برای بازی و انیمیشن قصد داریم در 8 ساعت به آموزش مدل سازی یک تبر فانتزی برای استفاده در بازی و انیمیشن بپردازیم.
همانطور که می دانید نرم افزارهای خوبی در زمینه مدل سازی با جزئیات بالا وجود دارد که در بسیاری از استودیوهای فیلم سازی و انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره آموزشی شما را با تکنیک ها و ابزارهای مدل سازی آشنا خواهیم ساخت. کار را در این دوره در نرم افزارهای مایا و حجاری در زیبراش و تکسچر در سابستنس پینتر پیش خواهیم برد.
به طور کلی می توان گفت در این دوره با نحوه صحیح مدل سازی برای باز و انیمیشن آشنا خواهید شد که بیشتر تمرکز ما روی مدل سازی بازی است. تمام مراحل کار را از پایه شروع می کنیم و رفته رفته به مدلمان جزئیات اضافه می کنیم و در نهایت با اضافه کردن تکسچر به مدل و رندر گیری کار را به پایان می رسانیم.
آنچه در دوره آموزش مدل سازی تبر برای بازی و انیمیشن بیان خواهد شد:
• مدل سازی پایه در نرم افزار مایا
• آشنایی با زیبراش و ابزارهای آن
• حجاری در زیبراش
• آشنایی با تکسچر سازی
• رندر گرفتن از پروژه نهایی
لازم به ذکر است که در انتهای کار رندر کردن در مایا با موتور RedShift انجام خواهد شد.
بهتر است با مدل سازی مایا و زیبراش و تکسچر در سابستنس پینتر در حد مقدماتی و پایه آشنا باشید.
در این دوره یک نمونه تبر فانتزی را از روی رفرنس عکس مدل سازی و حجاری و تکسچر خواهیم کرد.
این دوره برای افرادی که در حد متوسط یا مقدماتی در حال فعالیت در زمینه بازی سازی و انیمیشن هستند مناسب است.
Maya
Zbrush
Adobe Substance painter
با اطمینان دوره آموزشی "آموزش مدل سازی تبر برای بازی و انیمیشن" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.
امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.
امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.